Opakowanie, które sprzedaje

Nowe pokolenie klientów wpływa na współczesny handel, jego techniki sprzedaży i sposoby oraz kanały komunikacji. Do tego należy dodać olbrzymi rozwój technologii, co powoduje zupełnie inne oczekiwania i zachowania współczesnych konsumentów. Dlatego konferencja „Opakowanie, które sprzedaje” jest skierowana do wszystkich, którzy chcą się przygotować na nowe wyzwania, poznać mechanizmy wpływające na decyzję klienta oraz jego sposób postrzegania oferty handlowej. Prowadzący: dr Marek Borowiński

marekborowinski-002.png

Tematy konferencji:

  • „Aktywna sprzedaż w praktyce, czyli jak projektować opakowania, które stworzą hipnotyczną ekspozycję” – szkolenie poświęcone sztuce projektowania opakowań ułatwiających tworzenie skutecznych ekspozycji sprzedażowych.
  • „Konsument w sklepie, czyli psychofizjologia postrzegania opakowań na półce w sklepie” – podczas szkolenia uczestnicy poznają psychologiczne aspekty funkcjonowania klienta w sklepie w kontekście wyboru produktu.
  • „Jak sensoryczny design opakowań wpływa na sposób myślenia klientów w sklepie i ich decyzje zakupowe”

28 września, pawilon 3, sala konferencyjna A

Wstęp w cenie biletu na targi.

[ Wstecz ]