ART of PACKAGING Professional

Prace nagrodzone w tegorocznym konkursie ART of PACKAGING będzie można zobaczyć w Holu Wschodnim podczas Targów TAROPAK.

Zwycięzcą w kategorii Professional wyłonionym spośród projektów zgłoszonych przez profesjonalnych znawców sektora przemysłu opakowaniowego zostało The Finest Easter Egg – opakowanie na wielkanocne pralinki od firmy MM Brown. Z kolei w części Debiuty dedykowanej młodym artystom, studentom i absolwentom szkół i uczelni wyższych najwyższy laur zdobyło opakowanie na skarpetki o wdzięcznej nazwie Bandziorki autorstwa Filipa Radulaka, studenta Collegium Da Vinci w Poznaniu.

W tegorocznej edycji po raz pierwszy przyznano także prestiżową, międzynarodową nagrodę Golden Pixel dla najlepiej wydrukowanego i uszlachetnionego opakowania dedykowaną uczestnikom kategorii Professional. Otrzymała ją firma Passion Cards za opakowania na czekoladę z serii Sweet Gifts.

Konkurs ART of PACKAGING to idealna okazja dla młodych, często jeszcze studiujących projektantów i twórców opakowań, by zaprezentować swoje pomysły szerszej publiczności. Co roku jury złożone z ekspertów w dziedzinie opakowaniowej wybiera najlepsze projekty w kategorii Debiuty i Professional. Tu liczy się przede wszystkim design – jego prostota bądź też wysublimowanie. Uwagę jury podczas obrad zwracają także technika wykonania, jakość czy ekologiczna produkcja.

Niezwykle ważna jest również spójność opakowania i jego zawartości. Konkurs otrzymał akredytację Światowej Organizacji Opakowań w USA co oznacza, że laureaci są automatycznie nominowani do nagrody głównej międzynarodowego konkursu WorldStar organizowanego przez WPO.

>> lista zwycięzców ART of PACKAGING 2016

 

ulotka_aop_2017-pdf.png

ART OF PACKAGING 2017

Rozpakuj wyobraźnię

ART OF PACKAGING to coś więcej niż konkurs na najlepsze opakowanie roku. To możliwość puszczenia wodzy fantazji, pobudzenia nieograniczonej wyobraźni i wykreowania niespotykanych dotąd wzorów i form przekazu. Celem tej inicjatywy jest promowanie rozwoju, innowacyjności i konkurencyjności polskich opakowań – zarówno na rodzimym, jak i światowym rynku. Nadchodzącej, 11. edycji tego prestiżowego przedsięwzięcia, towarzyszyć będzie hasło „No Limits”. Konkurs podzielony jest na dwie kategorie: DEBIUTY oraz PROFESSIONAL. W przypadku części dedykowanej profesjonalistom termin nadsyłania prac upływa 9 stycznia 2017 r. Młodzi twórcy pragnący wziąć udział w edycji Debiuty mogą natomiast przesyłać swoje prace do 23 stycznia 2017 r. Zapraszamy do podjęcia wyzwania i wykreowania najlepszego opakowania roku!

Termin nadsyłania zgłoszeń: 9 stycznia 2017 r. (kategoria Professional); 23 stycznia 2017 r. (kategoria Debiuty)

Regulamin oraz ankieta zgłoszeniowa: dostępne na stronie www.artofpackaging.pl.

Kontakt: Ewa Urbanowicz, tel. +48 668 821 011, mail: biuro@artofpackaging.pl

Biuro Konkursu ART OF PACKAGING: ul. Fredry 1/18, 61-701 Poznań




kup_bilet_na_targi_taropak_2.jpg
[ Wstecz ]