PROGRAM

Wystawa Art of Packaging – Aleja Lipowa

ART OF PACKAGING to konkurs na najlepsze opakowanie roku. Jego głównym celem jest niezmiennie promowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności polskich opakowań na rynku krajowym oraz zagranicą. Podczas targów, będzie można obejrzeć wystawę najlepszych projektów nagrodzonych w tegorocznej edycji konkursu.

 

Wystawa OPEN THE FUTURE by Smurfit Kappa

Na prawie 200-metrowej przestrzeni w pawilonie 8A stanie wystawa prac z tektury falistej zrealizowana wg potrzeb największych firm z branży FMCG i nie tylko.

 

IV KONGRES PRZEMYSŁU OPAKOWAŃ

Gospodarka w obiegu zamkniętym tematem IV Kongresu Przemysłu Opakowań

Gospodarka w obiegu zamkniętym (GOZ) to najbardziej aktualny dzisiaj i w najbliższych latach temat inspirujący do działalności na rzecz oszczędzania nieodnawialnych zasobów wykorzystywanych w gospodarce.  Temat kongresu jest swoistą odpowiedzią na zainteresowanie projektantów, producentów i użytkowników opakowań oraz szeroko rozumianej sfery odzysku i recyklingu opakowań,. Wiodącym tematem tegorocznego Kongresu Przemysłu Opakowań będzie problematyka gospodarki opakowaniami od projektowania poprzez wytwarzanie, wykorzystanie oraz zagospodarowanie opakowań po ich wykorzystaniu.

 

WARSZTAT PAKOWANIA NA ŻYWO

Eksperci z firmy Smurfit Kappa, mający wieloletnie doświadczenie w branży, w praktyczny sposób zapoznają uczestników z aspektami produkcji opakowań oraz odpowiedzą nawet na najtrudniejsze pytania. Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do firm projektujących opakowania, agencji reklamowych, przygotowalni, drukarń, a także brand managerów. W czasie warsztatów targowi goście będą mogli porozmawiać o biznesowym potencjale etykiety i najnowszych metodach jej produkcji, o opakowaniu jako narzędziu służącym do promocji konsumenckiej oraz o innowacjach usprawniających prace w drukarniach opakowaniowych i etykietowych.

 

SPOTKANIE GARDEN BUSINESS CLUB podczas targów Taropak

Spotkanie będzie miało na celu przybliżenie tematu innowacyjności opakowań przedstawicielom (liderom rynku) z sektorowa ogrodniczego (zwłaszcza nasiennego i nawozowego). Harmonogram spotkania obejmuje mini-warsztaty, prelekcje prowadzone przez ekspertów z firm produkujących opakowania oraz zwiedzanie ekspozycji targów Taropak z przewodnikiem

[ Wstecz ]
Patronat Medialny











Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact