Wiedza podstawą sukcesu

„Innowacyjne opakowania” - niepowtarzalna szansa na poszerzenie wiedzy w obszarze silnie rozwijającego się obecnie przemysłu opakowaniowego.

Nie tylko barwne, kreatywne, funkcjonalne, ale również aktywne – przedłużające okres przydatności do sprzedaży, inteligentne – monitorujące stan opakowanej żywności, opakowania otaczają nas na co dzień.

Podczas, zaplanowanych na 27 i 28 września, warsztatów eksperci z różnych firm, mający wieloletnie doświadczenie w branży, w praktyczny sposób zapoznają uczestników z aspektami produkcji opakowań oraz odpowiedzą nawet na najtrudniejsze pytania.

Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do firm projektujących opakowania, agencji reklamowych, przygotowalni, drukarń, a także brand managerów. Targowi goście będą mogli porozmawiać o biznesowym potencjale etykiety i najnowszych metodach jej produkcji, o opakowaniu jako narzędziu służącym do promocji konsumenckiej oraz o innowacjach usprawniających prace w drukarniach opakowaniowych i etykietowych.

Uzupełnieniem warsztatów będzie wystawa, w ramach której zostaną pokazane kreacje opakowaniowe, efektowne uszlachetnienia oraz innowacyjne etykiety.

Warsztaty oraz wystawa „Innowacyjne opakowania” organizowane są w ramach Akademii Wiedzy przez wydawnictwo Polski Drukarz – wydawcę miesięcznika Świat DRUKU”, Międzynarodowe Targi Poznańskie i partnerów – firmy: Etykiety.pl Etigraf, KDS, NSD Design Poland i NSD International Poland oraz Scorpio.

Warsztaty odbędą się w pawilonie 6A, na stoisku 79

Fot. Chwytak podciśnieniowy wykonany w technologii 3D, wyprodukowany przez PIAP design

 


Wstecz