PAKFOOD oczyma wystawców

Istotą organizowanych przez Międzynarodowe Targi Poznańskie spotkań branżowych jest postawienie wystawców i zwiedzających w sytuacji win-win, kiedy to obie strony są zwycięskie

Istotą organizowanych przez Międzynarodowe Targi Poznańskie spotkań branżowych jest postawienie wystawców i zwiedzających w sytuacji win-win, kiedy to obie strony są zwycięskie. Zwiedzający mają szansę zapoznać się z ofertą wystawców, sprawdzić jakość eksponowanych produktów, ale przede wszystkim spotkać się w jednym miejscu i czasie z czołowymi przedstawicielami branży. Wystawcy zaś korzystają z możliwości nawiązania nowych kontaktów biznesowych, a jednocześnie podtrzymać dotychczasowe relacje. Atutem jest także okazja do wymiany doświadczeń z innymi wystawcami a także poznanie oczekiwań konsumentów i partnerów biznesowych. Taka sytuacja niezwykle satysfakcjonuje organizatorów targów, dla których największym komplementem są pozytywne opinie uczestników wydarzenia. Co w tym roku chcą nam przekazać wystawcy?

 

tadeusz_stepien.jpgZwiedzający wciąż chcą odwiedzać nasze stoiska

Tadeusz Stępień, dyrektor generalny i współwłaściciel firmy Cofee Service

Opakowanie produktu to swego rodzaju wabik, który skłania konsumentów do zakupu. Jest więc narzędziem marketingu, które coraz bardziej świadomie wykorzystują producenci żywności. Dlatego też połączenie targów opakowaniowych ze spożywczymi jest bardzo korzystne i sprzyja nawiązywaniu kontaktów biznesowych. Osobiście nigdy nie oceniam targów analizując liczby wystawców czy zagospodarowaną przez nich powierzchnię. Dla mnie najważniejsze jest to, że zwiedzający wciąż chcą odwiedzać nasze stoiska.

 

beata_tomon.jpgWsłuchujemy się w potrzeby klientów

Beata Tomoń-Bandzyra, specjalista ds. handlowych firmy Yanko

W branży opakowań operujemy od ponad 20 lat, co pozwala nam spojrzeć na zachodzące w niej zmiany z dystansem. A dzieje się sporo. Myślę tu o dynamice w obrębie wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, szczególnie dla przemysłu spożywczego. Widzimy to również na przykładzie tegorocznych Targów TAROPAK, podczas których chętnie wsłuchujemy się w potrzeby klientów, szczególnie tych nowych, z którymi nawiązaliśmy kontakt właśnie tutaj.

 

joanna_banderowicz.jpgKontakty owocują współpracą

Joanna Banderowicz, Przedstawiciel handlowy firmy Lacroix Opakowania

Targi PAKFOOD to nasz debiut. W ubiegłym roku uczestniczyliśmy w Targach TAROPAK, które w powszechnej opinii uznawane są za jeszcze większe i zdecydowanie bardziej rozbudowane. Z perspektywy firmy, która buduje swoją pozycje w Polsce od niedawna, oba wydarzenia były równie udane i szczerze mówiąc dla nas różnice, o których wspominałam wcześniej, wcale nie były odczuwalne. Świadczy to o wysokim poziomie Targów TAROPAK, a także atrakcyjnej ofercie naszej firmy, która przykuwa uwagę szczególnie opakowaniami drewnianymi przeznaczonymi dla produktów spożywczych z półki premium. Ku naszemu zaskoczeniu zainteresowali się nimi wystawcy salonu Smaki Regionów, dlatego mamy nadzieję, że w najbliższym czasie nawiązane na targach kontakty zaowocują współpracą.

 

wieslaw_wasiak.jpgMamy wspólny cel

Wacław Wasiak, Dyrektor Polskiej Izby Opakowań

Moje zadowolenie z Targów PAKFOOD jest w tym roku wyjątkowe, a powodów jest kilka. Po pierwsze nadspodziewane zainteresowanie ekspozycjami, nad którymi PIO sprawuje. Mówią tu m.in. o stoisku COBRO, Pakmar, Art Box oraz JS Hamilton. Do udanych należą również dwa zorganizowane przez nas seminaria oraz salon promocji, w ramach którego swoją ofertę zaprezentowało kilkanaście firm, ośrodków badawczych oraz instytutów. Z organizatorami Targów PAKFOOD oraz TAROPAK Polska Izba Opakowań współpracuje od lat, a połączył nas wspólny cel – działanie na rzecz zwiększenia sprzedaży usług oraz wyprodukowanych już opakowań.

 

bartlomiej_pham.jpgSzansa na umocnienie relacji z klientami

Bartłomiej Pham, sales manager Vekamaf Warszawa,

przedstawiciela firmy Viking Masek w Polsce

Podczas tegorocznych Targów PAKFOOD stoisko naszej firmy zostało zdominowane przez łatwą w obsłudze maszynę typu Stick Pack ST560, idealną do produkcji opakowań jednorazowych, których jednym z atutów jest kształt. Jednak udział w tego typu spotkaniach to nie tylko sposobność do zaprezentowania produktowych nowości, ale również, czy wręcz przede wszystkim, szansa na umocnienie relacji z klientami oraz nawiązania kontaktu z nowymi operatorami. Dlatego też bardzo pozytywnie oceniamy obecność potencjalnych kontrahentów z Ukrainy, Rosji i Litwy.

Wstecz