LIDERZY O INNOWACJI

Poznaj wypowiedzi specjalistów...

Trudno w to uwierzyć, ale pomysł na płaską paczkę zrodził się przypadkiem: po prostu mały stolik kawowy w całości nie mieścił się do bagażnika. Największa innowacja w sprzedaży mebli, a więc płaskie paczki IKEA, niezwykle łatwe do magazynowania i przewożenia, powstała ze zwykłej ludzkiej potrzeby. Na tym opiera się innowacyjność: to ciągła i wnikliwa obserwacja, a także przewidywanie potrzeb człowieka na wielu płaszczyznach, także społecznej.

Rozwój innowacyjności w IKEA jest ukierunkowany na wykorzystanie technologii i dostrzeganie zmieniającego się stylu życia ludzi, aby zaspokoić ich wymagania.

FILIP FIEDOROW Dyrektor marketingu IKEA Retail

__________________________________________________________________________________

Innowacje są wpisane w DNA Etno Cafe. Posiadamy pierwszy w Polsce tzw. „browar kawowy” (cold brewery),
w którym produkowana jest na dużą skalę butelkowana Cold Brew Coffee (kawa macerowana na zimno, czyli bez użycia ciepłej wody!).  Wychodzimy poza standardowe segmenty rynku kawiarnianego. Wypełniamy lukę między światem wielkich sieci i małych, autorskich kawiarni poprzez stosowanie idei „sieciowej niesieciowości", czyli standaryzacji tylko tam gdzie to ważne i personalizacji we wszystkich innych aspektach.  Kolejnym przykładem innowacyjności jest kampania, którą obecnie prowadzimy na pozyskanie środków przeznaczonych na dalszy rozwój. Jako jedni z pierwszych zdecydowaliśmy się na crowdfunding.

MARCIN RUSNARCZYK Etnocafe

________________________________________________________________________________

Podróżując, spotykając się z ludźmi, rozmawiając i obserwując, praktycznie codziennie doświadczamy nowych rzeczy; czasami są one wyjątkowe i odkrywcze, a czasami pozwalają zbudować inną perspektywę. Różnorodność tych doświadczeń, stanowi największą motywację do poszukiwania bardziej zaawansowanych technologicznie, nowocześniejszych i lepszych rozwiązań, które stają się niejednokrotnie inspiracją dla naszych Klientów do kreowania nowych, bądź też rozwijania obecnych biznesów.

Innowacyjność, to dla nas przede wszystkim wymiana doświadczeń, poszukiwanie niebanalnych pomysłów czy też świeższego spojrzenia na dotychczasowe wyzwania.

LESZEK BOROWIAK Product Manager Primulator Sp. z o.o.

_________________________________________________________________________________

Polagra Gastro i Polagra Tech to jedyne tak ważne spotkanie w roku, w naszym kraju. Zjeżdża się na nie cała branża HoReCa – producenci sprzętu, dostawcy produktów spożywczych. Firmy pokazują, co nowego pojawiło się w branży, inspirują nas kucharzy, do zastosowania nowości w swojej pracy. Targi to zawsze okazja do wymiany doświadczeń, nowych obserwacji i poznawania nowych trendów. To czas, kiedy najważniejszy jest dobry, unikalny produkt. A w pracy Szefa Kuchni dobry produkt jest kluczem do sukcesu!

PAWEŁ SALAMON Szef kuchni w Smolarnia Hotel & Restaurant, zwycięzca Kulinarnego Pucharu Polski 2016
__________________________________________________________________________________

Innowacyjność w PAW DRUK to jeden z kluczowych elementów rozwoju firmy. Drukarnia koncentruje się na poszukiwaniu nowych pomysłów i rozwiązań, zarówno wewnątrz organizacji, jak i na rynku. Są one pózniej wykorzystywane, by realizować wizje przedsiębiorstwa innowacyjnego, które spełnia oczekiwania klientów, a nawet je wyprzedza oraz jest gotowe na wyzwania, jakie niesie przyszłość. PAW DRUK na bieżąco śledzi trendy
i pojawiające się innowacje w branży, między innymi uczestnicząc w targach i konferencjach branżowych
oraz współpracując z dostawcami, klientami, firmami konsultingowymi, czy instytutami badawczymi. To właśnie
w ten sposób drukarnia poszerza swoje know-how, zyskuje dostep do wiedzy i technologii, zmniejsza koszty własne firmy, korzysta z efektu synergii.


ANDRZEJ SAENGER, Prezes Paw Druk Sp. z o.o.

__________________________________________________________________________________

Targi POLAGRA GASTRO od wielu lat stanowią inspiracje dla nas, kucharzy. Co roku zwiedzam
ekspozycje, by móc zapoznać się przede wszystkim z nowatorskimi rozwiązaniami, które
mogą ułatwić prace w kuchni restauracji, a takich tu nigdy nie brakuje. Targi są dla mnie również okazją do spotkań z innymi szefami kuchni, wymiany doświadczeń. Wspólnie też kibicujemy zawodnikom startującym
w Kulinarnym Pucharze Polski, którego jestem laureatem. Ten konkurs ma naprawdę wysoki poziom, stanowi wyzwanie, które warto podjąć, a zwycięstwo w nim może otworzyć niejedne drzwi.


TOMASZ ZDRENKA, szef kuchni w Restauracji Garden City,zwycięzca Kulinarnego Pucharu Polski 2013

__________________________________________________________________________________


Wstecz

Patronat Medialny











Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact