ART OF PACKAGING 2014

Konkurs na Najlepsze Opakowanie Roku 2014! Perła wśród Opakowań!

Celem ogólnopolskiego Konkursu ART OF PACKAGING 2014 – Professional, którego partnerem są m.in. Międzynarodowe Targi Poznańskie, jest promowanie i nagradzanie pomysłów w segmencie projektowania i produkcji opakowań. Szukamy wyjątkowych form, wartości użytkowych i sztuki w opakowaniach. Nagradzamy twórcze, designerskie, innowacyjne, marketingowe, technologiczne i przede wszystkim funkcjonalne rozwiązania, zaspokajające gusta coraz bardziej wybrednych konsumentów. To konkurs na najlepsze opakowanie roku funkcjonujące na rynku. W Konkursie może wziąć udział: producent, projektant, odbiorca, właściciel opakowania.

Przedmiotem Konkursu jest wyłonienie najlepszego opakowania – Perły wśród Opakowań, które zostało zaprojektowane i/lub wyprodukowane (choćby w części) w Polsce.

Opakowania można zgłaszać w poszczególnych kategoriach:
Opakowanie Premium (dla dóbr luksusowych/kartonowe uszlachetnione)
Opakowanie Urody (dla kosmetyków)
Opakowanie Smaku (dla żywności)
Opakowanie Aquila (dowolne opakowanie wykonane z tektury firmy Aquila)
Opakowanie Pragnienia (dla napojów)
Opakowanie Cyfrowe (opakowanie lub etykieta)
Opakowanie Flekso (opakowanie lub etykieta)
Opakowanie FREE STYLE (dowolne)
Opakowanie Etykieta
Wyróżnienie w tej kategorii może być przyznane również wśród opakowań posiadających etykietę, a zgłoszonych do innych kategorii
Opakowanie z Szuflady
Już nie Debiut, ale jeszcze nie Professional; opakowanie – jego projekt lub prototyp – stworzone przez profesjonalistów, które z jakichkolwiek względów nie ujrzało jeszcze „światła rynkowego”, czyli nie zostało wdrożone do produkcji.

Zgłoszone opakowania powinny odznaczać się przede wszystkim innowacyjnością, funkcjonalnością, interesującym designem i estetycznym wykonaniem. Ważny jest pomysł, idea oraz towarzyszące temu emocje, zamysł ekonomiczny i ekologiczny. Szukamy cech artystycznych oraz technicznych (wykonanie). Szukamy sztuki w opakowaniach. W ankiecie należy zawrzeć zwięzłe, istotne informacje techniczne i technologiczne oraz opis designerski.

Konkurs ma charakter otwarty. W Konkursie może wziąć udział: producent, projektant, odbiorca, właściciel opakowania.
ART OF PACKAGING 2014

Podstawą przyjęcia zgłoszenia udziału w Konkursie jest:
przesłanie płyty CD/DVD zawierającej: wypełnioną ankietę zgłoszeniową w postaci cyfrowej (w formacie MS Word) oraz minimum 3 zdjęcia i/lub wizualizację opakowania w postaci cyfrowej, zapisane jako CMYK, w formacie JPG lub PDF, w rozdzielczości 300 dpi;
przesłanie min. jednego opakowania do oceny: z zawartością lub zamiennikiem. W szczególnych przypadkach dopuszcza się nadesłanie opakowania bez zawartości (np. gabaryty, produkty łatwo psujące się); w kategorii Z SZUFLADY: jeśli nie ma możliwości wykonania prototypu to wydruk/zdjęcie min. 40x40 cm).
dołączenie wydrukowanej ankiety zgłoszeniowej z podpisem.

Ankietę zgłoszeniową można pobrać ze strony internetowej www.artofpackaging.pl.

Zgłoszenie do Konkursu wraz z dokumentacją i opakowaniami musi dotrzeć do siedziby Organizatora Konkursu pod adresem: EUROPEAN MEDIA GROUP Sp. z o.o., Biuro Konkursu ART OF PACKAGING, ul. Aleksandra Fredry 1/18, 61–701 Poznań do dnia 14 lutego 2014 r.

Zakończenie Konkursu nastąpi po uroczystym ogłoszeniu jego wyników podczas Gali Finałowej w Poznaniu, która planowana jest w marcu 2014 roku.

Nagrodą główną w konkursie ART OF PACKAGING 2014 – Professional jest miano zwycięzcy Konkursu ART OF PACKAGING 2011 Professional dla Najlepszego Opakowania Roku 2014 oraz:
prestiżowa statuetka „ART OF PACKAGING 2014 – Professional – Perła wśród opakowań”
znak towarowy ART OF PACKAGING 2014 – Professional – „zwycięzca”
dyplomy dla współtwórców nagrodzonego opakowania
prawo do używania znaku Konkursu w swoim portfolio
reklama (1 emisja) na łamach „PACKAGING POLSKA” i roczna prenumerata pisma
ewentualne dodatkowe nagrody przyznane przez Partnerów Konkursu

Wstecz